Sumuštas Erebus Motorsport Komandos savininkė Betty Klimenko pareiškė, kad „Supercars“ bosai išmetė taisyklių sąvadą „pro langą“ po to, kai fizinis ginčas bokso take liko nenubaustas.
Socialinės žiniasklaidos įraše Klimenko užsidegė po to, kai pasirodė Red Bull Triple Eight komandos bosas Markas Duttonas, kuris išstūmė Tickfordo vairuotoją Thomasą Randle’ą iš garažo.
Randle’as bandė surasti Brocą Feeney, kad atsiprašytų už vėlyvų lenktynių susidūrimą tarp poros, kai sekmadienį kovojo dėl vietos ant prizininkų pakylos paskutinėse savaitgalio lenktynėse Symmons Plains trasoje, į pietus nuo Launceston.
SKAITYTI DAUGIAU: Ricciardo žiauriu braukimu liepė „nustoti žaisti Formulės 1“.
SKAITYTI DAUGIAU: Reljefas kaip „vandensvydžio laukas“ atrakina Roosters žvaigždę
SKAITYTI DAUGIAU: Savininkai atskleidžia liūdną posūkį po Juodųjų ikrų mirties
Kai Randle įėjo į garažą, Duttonas išbėgo jam už nugaros, atrodė, kad sugriebė už peties ir neleido jam patekti į garažą. Duttonas sakė nė nenumanantis, kad Randle ketino atsiprašyti.
Įvykis buvo panašus į vairuotojo konfliktą Markas Winterbotomas ir „Erebus“ generalinis direktorius Barry Ryanas Pukekohe 2022 m.už ką Ryanas gavo oficialų papeikimą.
Būtent pastarasis punktas sukėlė Klimenko pyktį.
„Tai buvo labai įdomus savaitgalis… negalėjau patikėti, kai Duttonas ir Whincup uždėjo rankas ant Randle’o, kai šis bandė atsiprašyti – tai taisyklė, dėl kurios Barry Ryanas įkliuvo ir buvo nubaustas“, – sakė ji socialiniuose tinkluose.
„Kaip skelbia taisyklė, niekas iš jokios komandos negali fiziškai liesti kitos komandos.
„Tačiau viskas yra taip, kaip yra „Supercars“, kiek žinau, nė vienas iš jų negavo šaukimo pasirodyti prieš komisarus.
„Ir žmonės stebisi, kodėl aš taip mažai tikiu šiuo sportu. Dauguma taisyklių buvo išstumtos ir pakeistos, kad atitiktų progą.
– Na, nieko negaliu padaryti, tik tikėtis, kad vieną dieną mano tikėjimas sugrįš.
Duttonas gynė savo veiksmus ir paaiškino, kad nežinojo Randle ketinimų, nes jis vis dar dėvėjo šalmą.
„Mano, kaip komandos vadovo, pareiga yra užtikrinti, kad mūsų garažas būtų saugi erdvė“, – sakė jis „Speedcafe“.
„Nežinau, ką jis ateina su šalmu daryti, todėl viskas yra gana paprasta, tik neikite į mūsų erdvę.
„Tai yra mūsų erdvė, prašau likti lauke. Jei vėliau norėsite pasikalbėti ar ką nors daryti, dabar ne laikas. Atsipalaiduokite, tik neikite į mūsų erdvę.”
„Esu komandos vadovas, turiu užtikrinti, kad tai būtų saugi erdvė mūsų vairuotojams ir ekipažui dirbti.
Nors nė viena šalis nebuvo iškviesta į trasos komisarus, „Supercars“ pirmadienį patvirtino, kad Tickfordas paprašė, kad incidentas būtų peržiūrėtas.
„Motorsport Australia gavo korespondenciją iš Tickfordo dėl incidento po lenktynių bokso take šio savaitgalio „Supercars“ varžybose Tasmanijoje“, – rašoma pranešime.
„Dabar dirbsime su atitinkamomis šalimis, kad nuspręstume tolesnius veiksmus ir ar bus imtasi kokių nors tolesnių veiksmų.
Triple Eight komandos savininkas Jamie Whincup stovėjo šalia Duttono garažo priekyje, bet užuot blokavęs Randle’ą, kad jis įeitų, atrodė, kad nukreipė jį į sunkvežimį.
„Aš tik norėjau atsiprašyti Broco, bet manau, kad jis nuėjo prie sunkvežimio“, – laidoje sakė Randle’as.
„Dutto turi kažkokią nematomą liniją, Jamie (Whincup) buvo gerai, jam viskas buvo gerai. Tai viskas, ką galite padaryti – atsiprašykite ir eikite toliau.”
Incidentas baigė sunkią popietę Tickfordo vairuotojui.
Pradėjęs nuo polio, Randle’as pirmavo aikštėje per pirmuosius du posūkius, tačiau suklydo ties įtempta plaukų segtuku ir nusileido komandos draugui Cameron Waters, kuris startavo antras.
Dėl to jis atsidūrė abiejų „Red Bull“ pilotų Feeney ir Willo Browno gniaužtuose, su kuriais Randle’as praleisdavo didžiąją popietės dalį kovodamas.
Vartodamas naujesnes padangas, Randle’as kovojo su Brownu dėl antrosios vietos likus 11 ratų, kai paskutiniame posūkyje buvo priverstas ant žolės, o tai nuleido jį į ketvirtą vietą už Feeney.
Likus penkiems ratams, Randle’as vėl sumažino atsilikimą nuo Feeney, kuris savo ruožtu buvo tiesiai už Browno, kai Randle’as padarė dar vieną klaidą į plaukų segtuką ir pasuko Feeney.
„Ar tu rimtai“, – per komandos radiją šmaikštavo Feeney. 21 metų vyras galiausiai kirs 15-ą liniją.
Randle’as ribą kirto šeštas, tačiau 15 sekundžių bauda už susidūrimą numetė jį į 18-ą galutinėje įskaitoje.
Watersas atlaikė du saugos automobilio paleidimus ir iškovojo įspūdingą pergalę – trečią sezoną.
Randle’as po lenktynių buvo aiškiai emocingas, jo automobilio kamera rodė, kaip jis rankomis daužo vairą.
Kalbėdamas su buvusiu čempionu Garthu Tanderiu per „Fox Sports“ transliaciją, Randle’as prisiėmė visą atsakomybę už Feeney susidūrimą.
„(Aš) tiesiog priblokštas dėl savo klaidos… tai buvo mano kaltė“, – sakė jis.
„Neturiu nieko kito kaltinti, tik save patį. Kurį laiką dėl to spirsiu save.
„Tiesiog gaila. Tai buvo tikrai gera proga išnaudoti keletą gerų taškų.
„Akivaizdu, kad džiaugiuosi, kad Cam iškovojo pergalę, akivaizdžiai turėjo greitį, tiesiog nesijaučia realu, kad taip nutiko.
Tada Tanderis gyrė Randle’ą už visišką klaidos atsakomybę.
Kitur to paties pavadinimo Brad Jones Racing komandos savininkas liko tvanku po susidūrimo tarp jo vairuotojo Jaxono Evanso ir „Ford“ varžovo Jordano Love’o, kuris paliko pirmąjį betoninėje sienoje su stipriai apgadinta kairiąja galine dalimi.
Evansas ir Love kovojo vienas šalia kito, kai pastarasis persikėlė ant pirmosios ir privertė jį ant žolės, o paskui į betoninę sieną.
Netrukus po to kalbėdamas laidoje Jonesas aiškiai rinko žodžius.
„Iš to, ką mačiau per televiziją, reikia palikti lenktynių salę“, – sakė jis.
„Žinau, kad (Meilė) yra jauna, bet maniau, kad tai šiek tiek per daug. Esu tikras, kad stiuardai tai sutvarkys.”
Love buvo nubausta už avariją ir užėmė 20 vietą.