Dubajus, pasaulinis prabangos ir inovacijų simbolis, sveikina savo naujausią mados prekės ženklą – ZAVI. Šis pažangus prekės ženklas tiki „No Virgin Polyester“ politika, tuo pačiu sklandžiai sujungiant aukštos kokybės madą su aplinkosauga. Tuo metu, kai mados pramonė susiduria su didesniu savo poveikio aplinkai patikrinimu, ZAVI pasirodo kaip pokyčių švyturys, skirtas rafinuotam vartotojui, kuris siekia prabangos, nepakenkdamas ekologiniam išsaugojimui.
Sąmoningos prabangos vizija
ZAVI gimė su aiškia misija: iš naujo apibrėžti prabangos mados kraštovaizdį, pasitelkiant išskirtinį meistriškumą ir gilų įsipareigojimą ekologiškiems audiniams. Prekės ženklas meta iššūkį įprastoms greitosios mados normoms visiškai sudėdamas gryną poliesterį, nes ZAVI mano, kad mūsų drabužių spintose mada gali egzistuoti ir be plastiko, pavyzdžiui, poliesterio.
Augantis Dubajaus ekologinės prabangos judėjimas
Dubajui ruošiantis surengti COP28, tvarumo dėmesys šviečia ryškiau nei bet kada, net ir mieste, kuris yra turtingumo sinonimas. ZAVI yra šios permainos priešakyje, įrodydamas, kad ekologiška mada ir prabangus dizainas gali egzistuoti kartu. „Mūsų filosofija paprasta: mada turi pakylėti ir dėvėtoją, ir mus supantį pasaulį“, sako Vibhuti Vazirani Raveshia, ZAVI įkūrėjas. „Siūlome apgalvotai sukurtus, ekologiškus drabužius, kurie tinka šiandienos sąmoningam, bet išrankiam vartotojui.
Tvarumas atitinka aukščiausios kokybės meistriškumą
Nepaisant prekės ženklo „No Virgin Polyester“ politikos, ZAVI kolekcijos siūlo sudėtingą asortimentą
drabužių vyrams ir moterims, nuo pritaikytų lininių marškinių ir struktūrinių švarkų iki prašmatnių
poilsio drabužiai, plaukiančios suknelės ir universalūs kombinezonai. Kiekvienas kūrinys atspindi prekės ženklo įsipareigojimą siekti tvarumo, tačiau neprarandant stiliaus ar prabangos uncijos. Tai, kas iš tikrųjų išskiria ZAVI, yra kruopštus dėmesys kiekvienai smulkmenai, iššūkis naudoti tik aukštos kokybės ekologiškas medžiagas, kad būtų pasiektas visas norimas prigludimas, kritimas ir apdaila.
Jos ZAVI įsipareigojimas apima ne tik aukščiausios kokybės audinius, bet ir etišką gamybą – nuo teisingo atlyginimo iki saugios darbo aplinkos. Dėl šio negailestingo atsidavimo ZAVI yra prabangios tvarios mados lyderė.
Nesenstanti elegancija, sukurta ilgam
Pasaulyje, kuris dažnai vejasi trumpalaikių tendencijų, ZAVI laikosi kitokio požiūrio – kuria nesenstančius, investicijų vertus kūrinius, sukurtus ištverti. Prekės ženklas puoselėja ilgaamžiškumą, siūlydamas drabužius, kurie pranoksta sezonus ir tendencijas, skatinančius klientus kurti patvarias spintas. Šis apgalvotas požiūris puikiai dera su šiuolaikinio vartotojo, kuris ieško grožio, pažįstamumo ir tikslo pasirinkdamas madą, norus.
„Mes didžiuojamės galėdami kurti drabužius, pagamintus iš tikrai ekologiškų kvėpuojančių medžiagų ir netampame nuolat populiarėjančių sintetinių medžiagų, tokių kaip poliesteris, auka. Žmonės nesupranta, kad tai iš esmės yra plastikas, kurį jie dėvi, įsivaizduokite, dėvi plastikinį maišelį… priduria Vazirani Raveshia. „Kalbama apie kūrinių, kurie būtų ne tik gražūs, bet ir prasmingi, kūrimą – tai mūsų įsipareigojimo siekti tvarumo ir išskirtinės kokybės atspindys.
Technologijomis paremta prabanga
Unikalus ZAVI prabangos ir tvarumo derinys yra dar labiau pagrįstas technologija, leidžiančia prekės ženklui optimizuoti savo veiklą ir poveikį aplinkai. ZAVI supaprastino savo patirtį po pirkimo, patobulindama užsakymų valdymo ir grąžinimo procesus. Tai padidina klientų pasitenkinimą ir sumažina anglies pėdsaką, susijusį su siuntimu ir grąžinimu.
ZAVI daug dėmesio skiria nesenstantiems stiliams, kurie leidžia pirkėjams skirtingai stilizuoti tuos pačius gaminius, tinkančius visiems sezonams ir progoms, sumažinant įvairių stilių gamybą ir padedant sumažinti švaistymą – tai svarbus žingsnis kovojant su mados industriją kamuojančia perprodukcija. Be to, prekės ženklas užtikrina visišką tiekimo grandinės skaidrumą, leidžiantį klientams atsekti savo drabužius nuo žaliavos iki galutinio produkto – tai papildoma prekės ženklo vientisumo garantija.
Visuotinė vizija su vietiniu paveldu
Nors ZAVI ambicijos yra pasaulinės, jos širdis slypi Dubajuje. Giliai įsišaknijęs gyvybingoje miesto kultūroje, ZAVI sklandžiai sujungia tarptautinės mados eleganciją su JAE vietinio stiliaus turtingumu. Prekės ženklas ketina dalyvauti dinamiškoje Dubajaus mados scenoje, demonstruoti savo kolekcijas prestižiniuose renginiuose ir bendradarbiauti su pagrindiniais regiono influenceriais, kad sustiprintų sąmoningos prabangos žinią.
„Mes ne tik kuriame madą; iš naujo apibrėžiame pasakojimą apie tvarią prabangą. atspindi Vazirani Raveshia. „Mūsų tikslas – ekologišką, aukštos kokybės madą padaryti standartu, o ne išimtimi.
Mada su tikslu
ZAVI ir toliau auga, pakeisdamas drabužių spintas ir mąstymą. Prekės ženklas rodo, kad su šviežiomis idėjomis, ryžtu ir aiškia vizija mada gali būti stilinga, gerai jaustis ir sumažinti savo poveikį mūsų motinai žemei. Prekės ženklas investuoja į naujų ekologiškų medžiagų kūrimą ir bendradarbiauja su mokslinių tyrimų institucijomis, siekdamas skatinti tvarią madą.
ZAVI žinutė aiški: tvarumas yra prabangos ateitis. Prekiniai ženklai, kurie nesugeba prisitaikyti, atsiliks, o tie, kurie prisipažįsta naujovėmis ir atsakingumu, formuos kitą mados skyrių. Nenutrūkstamai sutelkdamas dėmesį į tvarumą, nesenstantį dizainą ir pasišventęs meistriškumui, ZAVI vadovauja rafinuotesnės, ekologiškesnės mados ateities link.