Šiandienos sparčiai besikeičiančioje verslo aplinkoje įmonės nuolat ieško naujoviškų būdų, kaip skatinti bendradarbiavimą, pagerinti darbuotojų moralę ir didinti produktyvumą. Kadangi kai kurios įmonės yra visiškai nutolusios po pandemijos, dar svarbiau išlaikyti vienybės ir darnumo jausmą. Vienas iš daugelio metų taikomų būdų yra organizuoti įmonės renginį ne vietoje. Šios rekolekcijos ne tik suteikia atotrūkį nuo biuro, bet ir veikia kaip strateginės priemonės, kurios efektyviai vykdomos daro didelę įtaką organizacijai.
„Jie padeda užmegzti socialinius ryšius, kūrybiškai ir mąstyti mėlyname danguje bei derinti vertybes“, – sako Miranda Ji, pardavimų ir verslo plėtros vykdomoji viceprezidentė. Paskirtis Didžioji Viktorija.
Taigi, panagrinėkime įvairiapusę įmonės atsitraukimo naudą, kai kuriuos galimus iššūkius ir geriausios praktikos pavyzdžius, kaip sėkmingai vykdyti veiklą ne vietoje.
Komandos sanglaudos stiprinimas
„Niekas nenori laikyti už rankų ir dainuoti „Kumbaya“, tačiau gerai atliekami komandos formavimo pratimai padeda sugriauti barjerus tarp darbuotojų ir sukurti vienybės jausmą siekiant bendro tikslo“, – sako Tramelle D Jones, strateginė sėkmė ir sveikatingumas darbo vietoje. treneris pas TDJ konsultacijos. „Kūrybiška ir linksma veikla gali pagerinti darbinius santykius ir priversti jūsų komandą juoktis iš patirtų įspūdžių, kai jie grįžta į biurą.
Šie sustiprinti ryšiai skatina pasitikėjimą, sukuria didesnį draugiškumo jausmą. Ši sanglauda yra labai svarbi sklandžiam bet kurios komandos darbui, nes ji padidina kolektyvinių problemų sprendimo galimybes ir padidina bendrą produktyvumą.
„Darbuotojams apskritai labai patinka dirbti už darbo vietos ribų ir jie mato, kad prisijungimas prie įmonės naudingas“, – priduria Taylor Warren, vyresnysis žmonių direktorius Ollie, į misiją orientuota naminių gyvūnėlių maitinimo įmonė. „Manome, kad darbuotojai yra labiau įsitraukę/patenkinti ir dėl jų labiau linkę likti įmonėje ilgiau.
Kūrybinio mąstymo skatinimas
Buvimas toli nuo įprastos darbo aplinkos gali paskatinti kūrybiškumą ir novatorišką mąstymą per tokias veiklas kaip minčių šturmas ir seminarai. Šis pokytis dažnai sukelia naujų idėjų ir naujų verslo iššūkių sprendimų, o tai yra neįkainojama inovacijų skatinamose pramonės šakose.
„Mūsų, kaip visiškai nutolusios agentūros, tikslas yra sukurti galimybę kurti santykius, užmegzti ryšius komandoje, plėtoti prekės ženklą, bendradarbiauti ir tobulinti komunikaciją“, – sako Jess Fiaschetti, bendrovės prezidentė. Už PR, boutique viešųjų ryšių agentūra. „Mes vertiname savo darbuotojų indėlį į įmonės kryptį, todėl atsitraukdami pirmenybę teikiame įmonės vertybėms ir misijoms bei mūsų augimo trajektorijai.
Moralės ir motyvacijos gerinimas
Rekolekcijos ne vietoje yra apčiuopiamas būdas įmonėms parodyti dėkingumą už sunkų savo darbuotojų darbą, didinant moralę ir motyvaciją. Įtraukiant laisvalaikio veiklą, atsipalaidavimo laiką ir asmeninio tobulėjimo galimybes, šios rekolekcijos atjaunina darbuotojus, mažina perdegimą ir padidina pasitenkinimą darbu. Šis požiūris skatina produktyvesnę, aktyvesnę ir lojalesnę darbo jėgą visais lygiais, įskaitant lyderystę.
Ji pabrėžia, kad neseniai surengtas įmonės valdybos narių pasitraukimas buvo vertinamas kaip investicija į stiprią, įsitraukusią, gerai veikiančią patarėjų komandą, kuri yra labai svarbi kelionės tikslo priežiūrai ir klestinčia lankytojų ekonomikai. „Tai puiki galimybė ištraukti žmones iš įprastų socialinių ir padalinių grupių, kad jie pažintų kitus“, – priduria ji.
Kurti teigiamą kultūrą
Įmonės kultūra vaidina pagrindinį vaidmenį pritraukiant ir išlaikant talentus. „Rekolekcijos ne vietoje prisideda prie teigiamos įmonės kultūros, nes paaiškina kiekvieno darbuotojo vaidmenį šioje kultūroje ir skatina juos aktyviai kurti kultūrą, kurioje jie nori dirbti“, – sako Jonesas. Ši įtraukianti patirtis padeda sustiprinti suderinimą ir gali padėti sukurti darnesnę ir pozityvesnę darbo aplinką… ir „šis įpirkimas gali padėti išlaikyti ir pritraukti geriausius talentus“.
Fiaschetti primena situaciją, kai „metų pabaigos santrauka“ nebuvo rožinė, tačiau komanda susibūrė už agentūros, siūlydama paramą, verslo plėtros idėjas, naujus augimo kelius ir mąstyseną, pirmiausiai sprendžiant problemas su didžiuliu pozityvumu. „Tai neįprasta, ir manome, kad tai rodo nuostabią kultūrą ir susietą komandą, kurią sukūrėme per daugelį metų“, – išdidžiai teigia ji.
Iššūkiai, kuriuos reikia spręsti
Nors nauda yra didelė, yra ir iššūkių, kuriuos reikia spręsti, kad šie renginiai būtų sėkmingi.
Išlaidos ir biudžeto sudarymas
Išorinės paslaugos, ypač susijusios su kelionėmis, apgyvendinimu ir profesionaliais tarpininkais, gali kainuoti brangiai. Labai svarbu, kad įmonės kruopščiai suplanuotų ir finansuotų šias išlaidas, kad būtų užtikrinta didelė investicijų grąža. „Apsvarstykite vietines vietas, užsakymus ne sezono metu ir vidinius pagalbininkus, kad išlaikytumėte mažas išlaidas“, – siūlo D. Jonesas. „Ir svarbiausia – stebėkite rezultatus ir dalinkitės sėkmės istorijomis, kad užtikrintumėte, jog kitų metų atsitraukimai nepatektų į biudžeto apačią.
Warrenas pažymi, kad tolesnis tyrimas, pvz., apklausa po įvykio, yra naudingas, nes parodo sėkmę ir tobulinimo sritis. „Atsiliepimai iš mūsų naujausios įmonės ne vietoje buvo labai teigiami, bet mes vis dar turėjome keletą svarbių dalykų, kuriuos turime įgyvendinti kitą kartą, pavyzdžiui, įtraukti daugiau buferio / prastovos į darbotvarkę“, – priduria ji.
Kadangi rekolekcijos ne vietoje tampa įprastos, verta skirti tam tikrą sumą finansiniams metams ir dirbti su apgyvendinimo partneriais grupiniams pardavimams. „Apsvarstykite galimybę naudotis mažesnėmis kainomis, tokiomis kaip stovyklavimas, ir sutelkite dėmesį į tai, kas tikrai svarbu – suburti žmones, o ne į prabangias vakarienes ar brangias pramogas“, – sako Fiaschetti.
Įtraukimas ir prieinamumas
Bet koks darbuotojų pasitraukimas iš darbo vietos turėtų būti taikomas ir prieinamas visiems darbuotojams. Tai apima fizinių apribojimų, mitybos apribojimų ar asmeninių įsipareigojimų, kuriuos jie gali turėti, svarstymą. Įvairius pomėgius ir gebėjimus atitinkančios veiklos planavimas gali padėti kiekvienam sukurti visa apimančią patirtį.
Fiaschetti pažymi, kad kadangi rekolekcijos iš esmės yra skirtos darbuotojams, vietovių ir temų pasiūlymai suteikia galimybę dalyvauti visiems. „Svetainėje bendradarbiaujame su neįtikėtina karjeros ir profesinio gyvenimo trenere Kathy Barnes, kuri padeda planuoti pratimus ir veiklą, įskaitant mažas grupes, suteikdama kiekvienam asmeniui galimybę turėti balsą ir dalytis idėjomis“, – pažymi ji. Trečiosios šalies dalyvavimas užtikrina neutralumą, suteikia galimybę pasidalyti balsu ir įgalina dalyvauti visą komandą.
Darbo/laisvalaikio balansas
Nors įmonės rekolekcijų privalumai apima atsipalaidavimo ir pramogų elementus, svarbu suderinti darbo ir laisvalaikio veiklą. Pirminio rekolekcijų tikslo neturėtų užgožti perteklinis laisvalaikis. Li teigia, kad telefonų išjungimas ar išvykimas gali padėti sukurti sąlygas labiau įsitraukusiai auditorijai. „Jei reikia, nustatykite kelis kartus per dieną, kad greitai peržiūrėtumėte gaunamus ryšius“, – siūlo ji. Be to, kruopščiai suplanuokite dienotvarkę, įtraukdami produktyvias sesijas ir pramoginę veiklą, kad išlaikytumėte pusiausvyrą.
Li taip pat pabrėžia supaprastintų seansų rengimo svarbą, nes jos sumažina spaudimą planuoti ir valdyti. „Pagalbos perdavimas trečiajai šaliai padeda užtikrinti, kad visi dalyviai galėtų susikoncentruoti į dalyvavimą“, – siūlo ji.
Sėkmės metrika
Vertinant ne svetainės sėkmę, reikia iš anksto nustatyti aiškius tikslus ir sėkmės metrikas. Tai apima darbuotojų apklausas, komandos dinamikos vertinimus ir atsitraukimo metu parengtų planų įgyvendinimo stebėjimą. Jų matavimas padeda įmonėms tobulinti savo požiūrį į rekolekcijas ir pasiekti užsibrėžtų tikslų.
Warrenas dalijasi sėkmės istorija iš paskutinio jų metinio starto. „Pastebėjome reikšmingą ketvirčio apyvartos sumažėjimą, o mūsų įsipareigojimų balai padidėjo, palyginti su praėjusiais metais“, – sako ji. „Apskritai komanda pranešė, kad jaučiasi labiau susijaudinusi dėl metų tikslų ir teigiamai vertina įmonę, kuri tęsia veiklą ne vietoje.
Geriausia praktika planuojant sėkmingą atsitraukimą ne vietoje
Siekdamos maksimaliai padidinti įmonės atsitraukimų naudą ir sumažinti iššūkius, įmonės turėtų vadovautis geriausia planavimo ir vykdymo praktika.
Apibrėžkite aiškius tikslus
Prieš planuojant bet kurį atsitraukimo aspektą, būtina apibrėžti tikslus. Li rekomenduoja užduoti tokius klausimus: ar tai pasiekti, kad komanda susilietų? Išskleisti nerealias idėjas? Remti linksmybių ar įtraukimo kultūrą? Nesvarbu, ar siekiama pagerinti komunikaciją, rengti strateginius planus ar pakelti nuotaiką, aiškus planavimas vadovaujasi ir užtikrina, kad jis būtų tikslingas.
Pasirinkite tinkamą vietą
Atsitraukimo vieta daro didelę įtaką jos sėkmei ir turėtų būti palanki darbui ir prastovoms. Pagrindiniai veiksniai, į kuriuos reikia atsižvelgti, yra prieinamumas, patogumai ir bendra aplinka. Ideali vieta siūlo susitikimų erdves, rekreacinę veiklą ir poilsio galimybes. Taip pat apsvarstykite galimybę išlikti ištikimam pagrindinei įmonės misijai. „Kadangi esame į lauką orientuota įmonė, veikla lauke yra būtina. Slidinėjome, žygiavome, bėgiojome takais ir dar daugiau“, – sako Fiaschetti.
Suplanuokite subalansuotą darbotvarkę
Gerai subalansuota darbotvarkė yra sėkmingo atsitraukimo pagrindas. Tai turėtų apimti interaktyvius darbo užsiėmimus, komandos formavimo veiklą ir laisvalaikį. Įtraukiančios darbo sesijos skatina dalyvauti ir bendradarbiauti, o laisvalaikis leidžia darbuotojams atsipalaiduoti ir pasikrauti energijos.
Warrenas dalijasi savo sėkmingo įmonės atsitraukimo už jos ribų planu.
- Padarykite tai asmenišku, įtraukdami vidinę komandą arba darbo grupę į planavimą ne vietoje. Labiau tikėtina, kad ši komanda pridės unikalių bruožų, atspindinčių įmonės kultūrą, todėl renginys taps asmeniškesnis ir prasmingesnis.
- Padarykite viską kuo lengviau, nes patogumas yra labai svarbus; jo trūkumas yra dažnas skundas.
- Nepersistenkite. Pernelyg didelis įtraukimas į darbotvarkę gali išsekinti darbuotojus, ypač didelėse grupėse, ir sukurti logistinį košmarą, jei viskas klostysis ne taip, kaip planuota.
Stebėjimas ir įgyvendinimas
Darbas nesibaigia, kai baigiasi rekolekcijos. Rezultatų stebėjimas o rekolekcijų metu sukurtų planų ar iniciatyvų įgyvendinimo užtikrinimas yra itin svarbus. Tai apima reguliarias registracijas, pažangos atnaujinimus ir nuolatinį komandos narių bendradarbiavimą. Išlaikant pagreitį nuo atsitraukimo užtikrinama ilgalaikė nauda.
Įmonės rekolekcijos ne vietoje suteikia unikalią galimybę sutelkti kariuomenę ir paskatinti organizacinę sėkmę. Galiausiai investavimas į atsitraukimą ne vietoje reiškia investavimą į vertingiausią įmonės turtą – žmones. Įsitraukę, motyvuoti darbuotojai, atitinkantys įmonės tikslus, sudaro sąlygas didesnei organizacijos sėkmei. Todėl atsitraukimų ne vietoje integravimas į reguliarų strateginį planavimą ir darbuotojų tobulinimo pastangas gali būti labai naudingas.
Nuotrauka: MorrisZ/Shutterstock.com