Dauguma mano auditorijos pažįsta mane kaip žurnalistą, bet mano alter ego yra skaitmeninės rinkodaros specialistas. Neseniai vienas, su kuriuo dirbu, man pasakė, kad negalite išmatuoti investicijų į rinkodarą grąžos. Paskambinau BS.

Rinkodara yra ilgas žaidimas su daugybe prisilietimų. Nors galbūt negalėsite priskirti konkrečios dolerio sumos, tikrai galite nustatyti Pagrindiniai veiklos rodikliai kurie įvertina jūsų kampanijos sėkmę. El. pašto atidarymo įkainiai. Skelbimų konversijų rodikliai. SEO metrika, pvz., srautas ir pozicija paieškos variklio atsako puslapyje. Kiekvienas iš šių rodiklių gali padėti nustatyti bendrą skaitmeninės rinkodaros IG.

Tačiau jūsų rinkodaros biudžetas ir pajamos turėtų turėti ryšį, o jei kurį laiką nematote rezultatų, dirbdami su rinkodaros specialistu, greičiausiai turėtumėte iš naujo įvertinti savo strategiją ir atidžiai pažiūrėti, kas veikia, o kas ne. Ar išleidžiate pakankamai? Ar išleidžiate per daug? Kokie yra aukščiau išvardytų KPI tarifai?

Prasminga rinkodaros kampanija turėtų ką nors duoti mainais. Žinoma, galite pažvelgti į socialinės žiniasklaidos analizę ir žiniatinklio srauto rezultatus, bet ko iš tikrųjų turėtumėte tikėtis iš savo rinkodaros pastangų?

Pakalbėkime apie tai, ko turėtumėte tikėtis, kai samdote rinkodaros agentūrą ir kaip nustatyti, ar tai, ką ji daro, veikia.

Augimo rinkodaros IG kampanijos rezultatams taiko mokslinį metodą

Augimo rinkodara yra rinkodaros forma, kuri naudoja eksperimentų duomenis kad suprastumėte visą kliento kelionę, o ne tik kanalo viršų.

„Viena iš augimo rinkodaros ypatybių yra ta, kad mes labai orientuojamės į eksperimentą“, – sako Mariana Gonzalez, augimo rinkodaros vadovė. Klientas.io. „Mums patinka vykdyti eksperimentus, padedančius įvertinti poveikį, todėl padarėme tokį poveikį IG matavimui tiek įsigijimo, tiek įtraukimo atžvilgiu.

Pasak Gonzalez, rinkodaros įsigijimo ir įsitraukimo aspektus lengviau išmatuoti IG, nei sunkiau kiekybiškai įvertinamas rinkodaros strategijas, tokias kaip prekės ženklo rinkodara.

„Tai tikrai išmatuojama“, – sako Gonzalezas. „Tai gali prasidėti nuo paprasčiausio lygio. Pavyzdžiui, galite įvertinti savo klientų įsigijimo išlaidas. Taigi įvertinate, kiek išleidote kampanijai, kiek žmonių spustelėjo, prisiregistravo ir kiek atliko konversiją.

Prekės ženklo rinkodaros IG

Prekės ženklo rinkodarą gali būti sunkiau išmatuoti, bet tai nėra neįmanoma. Kaip turinio rinkodaros specialistas ir pasakotojas, tai yra vienas iš mano mėgstamiausių rinkodaros būdų. Kūrimas į žmogų orientuotos kampanijos tapo svarbiu, ypač kaip vartotojai vis dažniau teikia pirmenybę autentiškoms rinkodaros strategijoms.

Nors gali būti sunkiau nustatyti prekės ženklo rinkodaros efektyvumą, tikrai yra būdų kiekybiškai įvertinti tam tikrus jos aspektus.

„Jei išleidžiate tam tikrą sumą „Google“ ir „Meta“, galite vykdyti prekės ženklo populiarinimo tyrimus, kurie padės įvertinti žiniasklaidos poveikį žinomumui ir nuotaikoms“, – sako Gonzalezas. „Jie rodo jūsų skelbimus, o tada vykdo apklausas, kad suprastų populiarumą.

Iš esmės prekės ženklo pakėlimui reikia a jūsų tikslinės auditorijos pavyzdys ir apklausia juos apie jūsų prekės ženklą. Pavyzdys suskirstytas į žmones, kurie matė jūsų dabartinę kampaniją, ir žmones, kurie nematė. Tada „Google“ arba „Meta“ įvertina žmonių, kurie matė jūsų kampanijas, ir žmonių, kurie nematė, atsakymų skirtumus, kad galėtumėte įvertinti mokamo turinio poveikį.

Paieškos sistemų optimizavimo IG

Štai apie optimizavimą paieškos sistemoms: tai neįtikėtinai sunku paaiškinti, neįmanoma padaryti, jei to nepadarėte, o klientams dažnai sunku pastebėti to poveikį. Jie supranta esmę: padidinus reitingą paieškos sistemose, jūsų svetainė pritraukia daugiau srauto, o tai reiškia, kad daugiau dėmesio bus skiriama jūsų produktui, o tai, tikimės, paskatins daugiau konversijų.

Tačiau geras SEO atima daug laiko, yra brangus ir gali užtrukti nuo trijų iki šešių mėnesių (arba net iki metų, kraštutiniais atvejais), kad pamatytumėte išmatuojamus rezultatus. Billy Wrightas yra pagrindinis SEO strategas Tiesioginė internetinė rinkodara ir jau 15 metų užsiima SEO.

„Skaičiuodami SEO IG, turite atsižvelgti į apčiuopiamus dalykus: dabartinį srautą, esamus potencialius klientus ir dabartinius konversijų rodiklius, atsižvelgiant į jūsų verslą“, – sako Wright. „Ir (jūs taip pat turite atsižvelgti į) nematerialųjį. SEO nesibaigia, kai tik nustojate už jį mokėti, ir gali duoti investicijų grąžą ateinantiems mėnesiams ar metams.

SEO turi prastą reputaciją dėl nesąžiningos praktikos pramonėje. Galbūt girdėjote sąlygas „balta skrybėlė“ arba „juoda skrybėlė“ (tai yra terminai, paimti iš kibernetinio saugumo pasaulio ir taikomi SEO). Kai SEO naudoja juodosios kepurės praktiką, kuri sukurta siekiant apgauti paieškos sistemų vorus, o ne teikti žmonėms naudingą turinį, tai iš tikrųjų gali pakenkti jūsų verslui.

„Būkite LABAI atsargūs dėl bet kokių agentūrų, kurios bando pažadėti tiesioginę sėkmę“, – sako Wright. „Jie arba apgaudinėja žmones, arba naudoja taktiką, kuri yra ne tokia pikantiška, todėl jūsų svetainė gali būti įtraukta į juodąjį „Google“ paieškos rezultatų sąrašą.

Kai samdote etišką ir kvalifikuotą SEO specialistą, jis turėtų nustatyti realius lūkesčius, kurie atsižvelgtų į visą vaizdą. Puiku atsidurti pirmame „Google“ puslapyje, o geriau – pirmame rezultatų puslapyje, kurio iš tikrųjų ieško jūsų tikslinė auditorija.

„Nors SEO agentūra niekada neturėtų jums duoti tiesioginio, tikėtino rezultato iš savo PVO pastangų, labai talentinga agentūra galės nustatyti procentinį augimo, kurio tikėtina, remdamasi savo gebėjimu padėti jums užimti aukštesnį reitingą. raktinių žodžių, kurie gali paskatinti srautą ir potencialiai konversijas“, – sako Wright. „Geras SEO turėtų ne tik padidinti srautą, bet ir būti pakankamai tikslingas, kad padidėtų terminų, kurie pritrauktų daugiau tikslinių klientų į jūsų svetainę, reitingą.

Skaitmeninės rinkodaros investicijų grąža

Norint suprasti savo skaitmeninės rinkodaros IG, svarbiausia atsižvelgti į išsikeltus tikslus, kampanijų kainą ir šių kampanijų rezultatus. Rinkodara turėtų būti skirta žmonėms, kuriuos norite matyti, ir turėtų turėti iš anksto nustatytą poveikį.

Jūsų rinkodaros specialistai taip pat turėtų stebėti kampanijų efektyvumą naudojant svetainės stebėjimo įrankius, naudotojų duomenis ir KPI, pvz., paspaudimų rodiklius ir konversijas. Kai dirbu su savo klientais, naudoju duomenis iš platformų, kurias naudojame, kad pateiktume išmatuojamą kampanijų sėkmės paaiškinimą. Taip pat užduodu klausimus apie informaciją, kurios galbūt nematau.

Pavyzdžiui, vienas klausimas, kurį užduodu savo klientams apie jų „Google“ skelbimų kampaniją, yra toks: „Ar potencialūs klientai, sugeneruoti naudojant formą nukreipimo puslapyje, atitinka kliento tipą, pagal kurį norite taikyti? Matau skaitinius duomenis apie tai, kiek žmonių užpildė formą, bet jei ji negeneruoja naudingų atsakymų, laikas pergrupuoti ir peržiūrėti strategiją.

Nors iš visų formų rinkodaros negalite pamatyti dolerio sumos iš karto, jūsų įmonės rinkodara galiausiai turėtų duoti rezultatų konversijų ir klientų lojalumo forma.

Nesvarbu, kokias rinkodaros strategijas nuspręsite įgyvendinti, visada turėtumėte gerai suprasti, kokia yra jūsų investicijų grąža ir kiek laiko turėtų praeiti, kol pamatysite rezultatus.

Nuotrauka: sasirin pamai/Shutterstock.com



Source link

By admin

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *